duminică, august 16, 2009

This is real...

De ce nu exista iubire?Intreb pentru ca stiu ca omul nu e fericit atunci cand este singur.Cand nu are pe nimeni aproape,cand nu are cu cine sa viseze,sa planga,sa vorbeasca....cand simte ca lipseste o parte din el si nu are motive sa se trezeasca dimineata...Atunci e trist,neimplinit,singur.

Deci daca nu exista iubire nu exista nici fericire...Si fara astea doua nu exista viata!

Nu spun ca stiu ce inseamna iubirea sau fericirea.Nici macar viata nu stiu ce inseamna.Dar simt un gol in permanenta si nu mi-am dat seama pana acum ce inseamna asta.Poate toata lumea simte asta la un moment dat.Nu stiu....Poate am nevoie de o iluzie,de o minciuna macar.Am nevoie de ceva care sa ma puna din nou pe picioare,am nevoie de acel ceva care sa ma schimbe.

Pana atunci....cred ca o sa astept.Cine stie?Toata lumea trece prin momente in viata.Cred ca eu mai am nevoie doar de putin timp.Nu mi-e teama!(Desi ar trebui)...Nu mi-e teama de viata.N-am nevoie sa ma pregatesc sa ies in lume,sa stau intr-un glob de cristal ca sa nu fiu ranita,mintita,tradata...Lucrurile astea se intalmpa!Toate astea,plus multe altele se intampla.Si ce?

Deci trag aer in piept si fac un pas!:)

Bring it on!;););)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu