duminică, iunie 21, 2009




La inceput am stiut ca trebuie sa merg mai departe,sa raman totusi indiferenta la toate problemele din jur,sa raman fidela drumului meu.....sa nu las nimic sa ma doboare...sa fac orice imi sta in putiinta ca sa reusesc.

Insa cu timpul am invatat sa zbor atunci cand sunt fericita,cand iubesc sau cand simt nevoia sa scap de restul.Pe parcurs am dobandit vicii,am prins iluzii si m-am indepartat de adevar.Am simtit gustul iubirii si acum nu ma pot satura de el,am privit soarele si acum nu pot sa stau fara lumina lui,am trait bucuria unui zambet si acum nu pot sa plang.....Din realitate am cazut intr-un vis .Spune-mi,daca ti-as cere sa ma trezesti....ai face-o?


2 comentarii:

  1. De ce ai vrea sa te trezesti dintr-un vis frumos?Este ca si cum ai refuza o clipa de visare intr-o viata de cosmar. Intre o realitate cruda si un vis frumos ce ai alege?

    RăspundețiȘtergere