joi, iunie 11, 2009

Thanks for the memmories!


Cum dracu sa nu-ti para rau?S-a terminat si scoala si s-au dus 8 ani din copilarie....s-au dus toate zilele cand aveam lucrari,s-au dus orele de sport,s-au dus pauzele.....si cel mai dureros e ca v-am pierdut pe voi,colegii mei.In ciuda tuturor lucrurilor ce ne-au facut sa ne indoim unul de altul am reusit sa ramanem impreuna.Am luptat pana in ultima secunda sa le dovedim tuturor ca suntem puternici si ca meritam din plin sa facem parte din familia asta mare ce se numeste VIII-D.Am trait emotii impreuna:am ras,am plans,am glumit si ne-am bucurat,am regretat si am sperat....am dus mai departe un vis frumos ce se spulbera acum,la sfarsit de drum....

In ochii fiecaruia dintre voi citesc regretul.Pastrez amintirea voastra in adancul inimii mele si nu o sa uit vreodata faptul ca voi ati fost colegii,prietenii,fratii mei.De la voi am invatat totul:am invatat cum sa iubesc,cum sa daruiesc,cum sa lupt si cum sa inving....

Orice s-ar intampla stiu ca am fost binecuvantata sa am parte de voi.....Cea mai de pret comoara este iubirea pe care v-o impartasesc cu cea mai mare bucurie.

Privind inapoi imi vad viata asa cum a fost ea:cu bune,cu rele...dar amintirile imi constituie acum firul vietii,pe care nicio furtuna nu mi-l poate rupe....Va iubesc!

Un comentariu:

  1. Fiecare sfarsit inseamna un nou inceput...Vor urma alti 4 ani in care iti vei face o noua familie... la fel vei plange la sfarsit! Tot ce conteaza e sa valorifici fiecare secunda petrecuta cu ea! Mai bine sa ai amintiri si sa iti fie dor, decat sa nu le ai...

    RăspundețiȘtergere