luni, iunie 29, 2009

E timpul pentru leapsa

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând: ”…-Ferit-a Dumnezeu!grai dansa hotarata.Ce-i in mana nu-i minciuna."(Mara)
2.Fără să verificaţi cât e ora? -9:35 PM
3.Verificaţi! ...-9:28 PM
4.Cum sunteţi îmbrăcat(a)? -Pantaloni negri si bluza rosie
5.Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? -Eram p mess...:D
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? -Aud cum urla vecinii mei
8. Ce aţi visat ieri noapte?- …Ca am furat o masina si am intrat cu ea in zid:))
9. Când aţi râs ultima data? -Acum 2 minute
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi? -Am postere cu Tokio Hotel,Cinema Bizare,Twilight,Pink....
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? -Haine...multe
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?- Drag me to hell
13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi? -Am vazut o fata ciudata...si urata
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? - Imi place
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă: )-Am ramas fara sampon:(
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă? -Adina
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat? -Mihai
18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate? -Mi-ar placea sa plec in strainatate,dar doar in vacanta
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? -"Tu ai gresit intrarea....Petre,da-o afara!":))
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba? -Nu stiu ce as putea sa schimb in afara de politica.
21. Vă place să dansaţi? -Nu prea,dar daca sunt intr-o dispozitie buna nu ma mai opreste nimeni :D
22. George Bush? -Mai bine Obama
23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?O telenovela turceasca"Poveste de familie"...

24. Care sunt cele 3 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar? EI (http://serafim08.blogspot.com/), Ea (http://themfprincess.blogspot.com/) , Ea (http://whiteangell.blogspot.com/) 

Si cu asta am terminat......

2 comentarii:

  1. hehe...acum am vazut ca am un test si aici:P, am sa-l fac dar ceva mai pe seara:D sa ma mai eliberez de una de alta:P

    RăspundețiȘtergere
  2. 1."... are regarded for linguistic purposes as stable and indeed for all practical..."(Quirk,English grammar... don't ask:P)
    2.22:20
    3.22:37
    4.maieu si pantaloni scurti
    5.supernatural:P
    6.mashinile de afara(geamul deschis..is hot in here:P)
    7.something kinky:))
    8.acum 10min cam asa
    9.icoana,ceasul meu in forma de soare si stelutze fosforeshcente pe tavan:D
    10.cel mai evident...hainutze si-un body kit la masina:)))
    11.simply irresistible parca:P
    12.mm... azi surprinzator nu:)
    13. e funny:P
    14.fumez:P ma prostesc defapt;))
    15.Cezara sau Alesia
    16.Rares
    17.as vrea:D
    18.bine ai venit printre noi:))
    19.rautatea oamenilor
    20.daca imi place sa dansez? i luv it!
    21.nici bush si obama inca cu smenul intrebarii:P
    22.clipul lui david guetta cu kelly ...when love takes over:P

    RăspundețiȘtergere