marți, mai 19, 2009

Cum poti sa spui ca vezi lacrimile?Ca poti sa simti durerea,ca poti sa alungi teama,ca poti sa dai nastere unei povesti de dragoste?Cum poti sa spui ca iubesti?Tu nu sti ce inseamna iubirea!Eu stiu!Am invatat sa lupt,sa sper,sa plang!Am invat sa trec mai departe si sa uit Gothic Glitter Gothic Myspace


de tot.....Am invatat sa cant cantecul dragostei;si acum refrenul ma omoara.....Am ivatat sa te ocolesc!Dar erai in preajma mea tot timpul.....Si cand am vrut sa te iubesc......M-ai respins fara sa stii.....

                                                                  Singur......Singura....... 

2 comentarii:

  1. Singur...singura...stiam ca asa o sa fie...ca o sa raman pentru tine doar o amintire...o pagina rupta si aruncata la intamplare...ca un obiect fara valoare...regret ca s-a terminat asa...o poveste ce parea ca nu se mai sfarsea...impreuna alcatuiam o fiinta...azi asta nu mai e decat o dorinta...ce pare ca nu se va mai implini...si tot singur/a voi fi destinat/a fi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Offffff, dragostea asta...
    Nu poti fugi de ea, dar ea poate fugi de tine...

    RăspundețiȘtergere