marți, septembrie 22, 2009

Reflections of a skyline

Si brusc uit ce a fost o data.Lumea mea s-a prabusit pur si simplu...lume ce o construisem impreuna cu tine.Trebuia sa fi aici acum.Sa ma minti asa cum o faceai mereu...iar eu sa dau curs chemarilor  si sa ma alint in bratele tale.Mi-ai promis viata.Defapt mi-ai promis o viata noua.Doar tu si eu,doar dragostea noastra,doar prezentul si atat.M-ai amagit de atatea ori si m-ai distrus cu fiecare clipa.Dar eu te iubeam.Iubeam tot ce faceai,ce erai...te iubeam pe tine.De multe ori simteam ca eu sunt de vina."Poate nu stiu sa fiu tot ceea ce-ti doresti sau poate ca eu nu sunt indeajuns de buna pentru tine..."Cate clipe de disperare ma framantau pe fiecare noapte.Uneori gandeam ca nu te merit."E prea frumos sa fie adevarat!"spuneam.Si in momentele alea nu credeam ca o sa am dreptate....

Acum unde esti?Unde sunt toate promisiunile,gandurile,visele tale?Unde e iubirea?Unde esti tu?

Lasule!Si cata incredere aveam in tine...te priveam cu cea mai mare admiratie si iubeam ceea ce faceai pentru mine.Ai fugit si nici macar nu te-ai gandit la ce lasi si urma.Ai lasat o lume-ntreaga...m-ai lasat pe mine.De ce n-ai ramas?De ce n-ai luptat alaturi de mine?N-ai stiut sa infrunti ceea ce am avut eu de suportat atata timp.

Abia acum imi dau seama ca eu eram prea mult pentru tine.Am iubit minciunile tale iar tu ai iubit naivitatea mea.Am avut incredere in tine iar tu ai profitat.Si cu toate astea...eu am gresit cel mai mult.

.....Ca au fost clipe si clipe, ai uitat sau nu
Eu te`am iubit tu ai gresit si m`ai tradat
Vezi tu..atat am asteptat sa vedem daca`ntelegi
Ca poti sa ai tot ce`ti doresti daca stii ce sa alegi.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu